Firma SLIMMATE MARTA JACHYM-RACZYŃSKA
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL85 1140 2004 0000 3802 8105 0024
|
Działalność PKD:
Firma SLIMMATE MARTA JACHYM-RACZYŃSKA została założona 2021-02-25 i obecnie mieści się przy UL. GOCŁAWSKA 9A100, PL-03-810, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi gastronomiczne i cateringowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SLIMMATE MARTA JACHYM-RACZYŃSKA (REGON 38836859300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.