Zarząd firmy SŁAWOMIR PRZYGORSKI P.H.U MAXIMO - SŁAWOMIR PRZYGORSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR PRZYGORSKI (CEIDG)
SŁAWOMIR PRZYGORSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁAWOMIR PRZYGORSKI P.H.U MAXIMO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIKOŁAJA REJA 10C1, PL-73-110, STARGARD. Główny zakres działalności SŁAWOMIR PRZYGORSKI to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP SŁAWOMIR PRZYGORSKI P.H.U MAXIMO: 8542119138. REGON SŁAWOMIR PRZYGORSKI P.H.U MAXIMO: 81215438700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR PRZYGORSKI
Więcej informacji o SŁAWOMIR PRZYGORSKI P.H.U MAXIMO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach