Zarząd firmy SŁAWOMIR MUCHA Sławomir Mucha STUDIO FOTO S DIGITAL LAB; PAPILLON s.c. - SŁAWOMIR MUCHA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR MUCHA (CEIDG)
SŁAWOMIR MUCHA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁAWOMIR MUCHA SŁAWOMIR MUCHA STUDIO FOTO S DIGITAL LAB; PAPILLON S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1987-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem PIRENEJSKA 2B, PL-01-493, WARSZAWA. Główny zakres działalności SŁAWOMIR MUCHA to Działalność fotograficzna (PKD główne: 74.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność wydawnicza, działalność agencji reklamowych i inne. NIP SŁAWOMIR MUCHA SŁAWOMIR MUCHA STUDIO FOTO S DIGITAL LAB; PAPILLON S.C.: 5270007032. REGON SŁAWOMIR MUCHA SŁAWOMIR MUCHA STUDIO FOTO S DIGITAL LAB; PAPILLON S.C.: 01151009500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR MUCHA
Więcej informacji o SŁAWOMIR MUCHA SŁAWOMIR MUCHA STUDIO FOTO S DIGITAL LAB; PAPILLON S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.