Zarząd firmy SŁAWOMIR MŁYNARCZYK I PARTNERZY - SŁAWOMIR MŁYNARCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR MŁYNARCZYK (CEIDG)
SŁAWOMIR MŁYNARCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁAWOMIR MŁYNARCZYK I PARTNERZY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-12-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KLONOWA 42B41, PL-25-553, KIELCE. Główny zakres działalności SŁAWOMIR MŁYNARCZYK to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, pozostała działalność wydawnicza, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. NIP SŁAWOMIR MŁYNARCZYK I PARTNERZY: 6641472109. REGON SŁAWOMIR MŁYNARCZYK I PARTNERZY: 26044077200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR MŁYNARCZYK
Więcej informacji o SŁAWOMIR MŁYNARCZYK I PARTNERZY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.