Zarząd firmy Sławomir Korzewski BUSINESS FACTORY Nazwa skrócona: BF - Sławomir Korzewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sławomir Korzewski (CEIDG)
Sławomir Korzewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁAWOMIR KORZEWSKI BUSINESS FACTORY NAZWA SKRÓCONA: BF, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JERZEGO WASZYNGTONA 2033, PL-81-342, GDYNIA. Główny zakres działalności Sławomir Korzewski to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, działalność centrów telefonicznych (call center) i inne. NIP SŁAWOMIR KORZEWSKI BUSINESS FACTORY NAZWA SKRÓCONA: BF: 5861576106. REGON SŁAWOMIR KORZEWSKI BUSINESS FACTORY NAZWA SKRÓCONA: BF: 22103523700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławomir Korzewski
Więcej informacji o SŁAWOMIR KORZEWSKI BUSINESS FACTORY NAZWA SKRÓCONA: BF
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.