Adres | AL. ALEJA NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY 12C, PL-42-200, CZĘSTOCHOWA | |
Województwo | śląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność fizjoterapeutyczna |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma SŁAWOMIR KOCYGA PASAŻ została założona 2011-10-27 i obecnie mieści się przy AL. ALEJA NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY 12C, PL-42-200, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hotele i podobne obiekty zakwaterowania, praktyka lekarska, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty budowlane budynków, różny usługi indywidualne, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SŁAWOMIR KOCYGA PASAŻ (REGON 01635113500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.