Zarząd firmy SŁAWOMIR GAŁĄZKA SEGA - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-MARKETINGOWA - SŁAWOMIR GAŁĄZKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-07-01
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR GAŁĄZKA (CEIDG)
SŁAWOMIR GAŁĄZKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁAWOMIR GAŁĄZKA SEGA - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-MARKETINGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AUGUSTA CIESZKOWSKIEGO 244, PL-93-504, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności SŁAWOMIR GAŁĄZKA to Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 64.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych, badanie rynku i opinii publicznej, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność taksówek osobowych, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego i inne. NIP SŁAWOMIR GAŁĄZKA SEGA - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-MARKETINGOWA: 7291224729. REGON SŁAWOMIR GAŁĄZKA SEGA - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-MARKETINGOWA: 473183712.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR GAŁĄZKA
Więcej informacji o SŁAWOMIR GAŁĄZKA SEGA - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-MARKETINGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.