Zarząd firmy Sławomir DEPTA P.HANDLOWO-USŁUGOWE SD SPORT - Sławomir DEPTA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sławomir DEPTA (CEIDG)
Sławomir DEPTA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁAWOMIR DEPTA P.HANDLOWO-USŁUGOWE SD SPORT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO 622, PL-20-880, LUBLIN. Główny zakres działalności Sławomir DEPTA to Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP SŁAWOMIR DEPTA P.HANDLOWO-USŁUGOWE SD SPORT: 7121505004. REGON SŁAWOMIR DEPTA P.HANDLOWO-USŁUGOWE SD SPORT: 06051497900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławomir DEPTA
Więcej informacji o SŁAWOMIR DEPTA P.HANDLOWO-USŁUGOWE SD SPORT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.