Zarząd firmy SŁAWOMIR BORKOWSKI 2 BORWIS USŁUGI WNĘTRZARSKIE - SŁAWOMIR BORKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR BORKOWSKI (CEIDG)
SŁAWOMIR BORKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁAWOMIR BORKOWSKI 2 BORWIS USŁUGI WNĘTRZARSKIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA DARWINA 3A113, PL-03-484, WARSZAWA. Główny zakres działalności SŁAWOMIR BORKOWSKI to Sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP SŁAWOMIR BORKOWSKI 2 BORWIS USŁUGI WNĘTRZARSKIE: 1131003011. REGON SŁAWOMIR BORKOWSKI 2 BORWIS USŁUGI WNĘTRZARSKIE: 01620691800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR BORKOWSKI
Więcej informacji o SŁAWOMIR BORKOWSKI 2 BORWIS USŁUGI WNĘTRZARSKIE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.