Firma Śląskie Centrum Recyklingu
Ocena | |||
Główna działalnośc | Odzysk surowców |
Numery rachunków bankowych |
PL06 1140 1977 0000 3049 6700 1001
PL21 1600 1462 1809 8748 6000 0004
PL05 1600 1462 1809 8748 6000 0001
PL75 1600 1462 1809 8748 6000 0002 PL49 1140 1977 0000 3049 6700 1003 PL69 1050 0086 1000 0090 3007 0693 PL76 1140 1977 0000 3049 6700 1002 |
Działalność PKD:
Firma ŚLĄSKIE CENTRUM RECYKLINGU została założona 2011-07-20 i obecnie mieści się przy UL. RYBNICKA 199G, PL-44-122, GLIWICE. Główna działalność firmy to przetwarzanie odpadów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, odzysk surowców wtórnych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, rekultywacja i usługi związane z odpadami, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Śląskie Centrum Recyklingu (REGON 24260930500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.