Zarząd firmy SKRZACIK ODZIEŻ DZIECIĘCA JUSTYNA JASZCZ - Justyna Jaszcz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Justyna Jaszcz (CEIDG)
Justyna Jaszcz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SKRZACIK ODZIEŻ DZIECIĘCA JUSTYNA JASZCZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-02-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DWORCOWA 10E, PL-88-160, JANIKOWO. Główny zakres działalności Justyna Jaszcz to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. NIP SKRZACIK ODZIEŻ DZIECIĘCA JUSTYNA JASZCZ: 5562684880. REGON SKRZACIK ODZIEŻ DZIECIĘCA JUSTYNA JASZCZ: 52124603100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Justyna Jaszcz
Więcej informacji o SKRZACIK ODZIEŻ DZIECIĘCA JUSTYNA JASZCZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.