Zarząd firmy Skorpion Piotr Toroński - Piotr Toroński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Toroński (CEIDG)
Piotr Toroński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SKORPION PIOTR TOROŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-09-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA PIASTÓW 65/29, PL-70-332, SZCZECIN. Główny zakres działalności Piotr Toroński to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo w zakresie działalności wspomagającej prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP SKORPION PIOTR TOROŃSKI: 8521713379. REGON SKORPION PIOTR TOROŃSKI: 54265706800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Toroński
Więcej informacji o SKORPION PIOTR TOROŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych