Adres | UL. CZĘSTOCHOWSKA 38/52, PL-93-121, ŁÓDŹ | |
Województwo | łódzkie | |
Strona internetowa | skamex.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych |
Numery rachunków bankowych |
PL18 1240 1037 1787 0011 3496 7342
PL23 1240 1037 1111 0011 3496 6811
PL64 1240 1037 1978 0011 3496 7052
PL26 1020 3352 0000 1002 0300 5162 PL65 1020 3352 0000 1002 0300 5139 PL67 1020 3352 0000 1902 0300 5147 PL03 1750 1093 0000 0000 0178 7861 PL09 1600 1462 1080 8181 4000 0008 PL27 1160 2202 0000 0003 1436 4902 PL45 1750 1093 0000 0000 2092 8794 PL51 1160 2202 0000 0003 1436 2530 PL55 1750 1093 0000 0000 0178 8671 PL67 1160 2202 0000 0003 1422 7218 PL67 1160 2202 0000 0003 1422 7897 PL82 1750 1093 0000 0000 3730 1728 PL96 1750 1093 0000 0000 0178 8612 |
Działalność PKD:
Firma SKAMEX została założona 2023-09-01 i obecnie mieści się przy UL. CZĘSTOCHOWSKA 38/52, PL-93-121, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, kupno i sprzedaż nieruchomości, magazynowanie paliw gazowych, rachunkowość, księgowość i doradztwo, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Skamex (REGON 38476721500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.