Zarząd firmy SKAŁA FIRMA HANDLOWA Krzysztof Skaliński - Krzysztof Skaliński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Skaliński (CEIDG)
Krzysztof Skaliński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SKAŁA FIRMA HANDLOWA KRZYSZTOF SKALIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLOWA 617, PL-26-600, RADOM. Główny zakres działalności Krzysztof Skaliński to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi. NIP SKAŁA FIRMA HANDLOWA KRZYSZTOF SKALIŃSKI: 9482081785. REGON SKAŁA FIRMA HANDLOWA KRZYSZTOF SKALIŃSKI: 67277095000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Skaliński
Więcej informacji o SKAŁA FIRMA HANDLOWA KRZYSZTOF SKALIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.