Zarząd firmy SILESIA KATOWICE CAR PARTS TOMASZ KANIA - TOMASZ KANIA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ KANIA (CEIDG)
TOMASZ KANIA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SILESIA KATOWICE CAR PARTS TOMASZ KANIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BIELSKA 46, PL-40-749, KATOWICE. Główny zakres działalności TOMASZ KANIA to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, transport drogowy towarów i inne. NIP SILESIA KATOWICE CAR PARTS TOMASZ KANIA: 9542666102. REGON SILESIA KATOWICE CAR PARTS TOMASZ KANIA: 24275783300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ KANIA
Więcej informacji o SILESIA KATOWICE CAR PARTS TOMASZ KANIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.