Firma Sigmacem Analytics
Adres | UL. ROSTOCKA 113-1, PL-71-771, SZCZECIN | |
Województwo | zachodniopomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | sigmacem.com | |
Strona internetowa | sklep-unicef.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Badanie rynku i opinii publicznej |
Numery rachunków bankowych |
PL12 1090 2268 0000 0001 3224 1997
PL29 1140 2004 0000 3802 7870 9355 |
Działalność PKD:
Firma SIGMACEM ANALYTICS została założona 2012-12-12 i obecnie mieści się przy UL. ROSTOCKA 113-1, PL-71-771, SZCZECIN. Główna działalność firmy to badanie rynku i opinii publicznej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują centra telefoniczne, doradztwo związane z zarządzaniem, gry i zakłady, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, piloci i przewodnicy turystyczni, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Sigmacem Analytics (REGON 02204203300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia