Firma SIGMA Hurtownia Materiałów Budowlanych Piotr Świętochowski
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego |
Numery rachunków bankowych |
PL95 1090 2688 0000 0001 3371 4762
PL45 1140 2004 0000 3002 7935 5867 |
Działalność PKD:
Firma SIGMA HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH PIOTR ŚWIĘTOCHOWSKI została założona 2016-12-03 i obecnie mieści się przy UL. ŻELECHOWSKA 26, PL-21-400, ŁUKÓW. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, centra telefoniczne, magazynowanie paliw gazowych, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi reklamowe, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SIGMA Hurtownia Materiałów Budowlanych Piotr Świętochowski (REGON 03080901400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.