Zarząd firmy SIĘ-DOGADASZ DANIELA WOLSZTYŃSKA - DANIELA WOLSZTYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DANIELA WOLSZTYŃSKA (CEIDG)
DANIELA WOLSZTYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SIĘ-DOGADASZ DANIELA WOLSZTYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BERNARDA ŚLIWIŃSKIEGO 162, PL-85-843, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności DANIELA WOLSZTYŃSKA to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych i inne. NIP SIĘ-DOGADASZ DANIELA WOLSZTYŃSKA: 9532029345. REGON SIĘ-DOGADASZ DANIELA WOLSZTYŃSKA: 34002353200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DANIELA WOLSZTYŃSKA
Więcej informacji o SIĘ-DOGADASZ DANIELA WOLSZTYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach