Sprawozdania finansowe Sic-Pol
Dane bilansowe SIC-POL
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 3 665 454,58 | 3 580 148,16 | 3 507 278,78 |
A. Aktywa trwałe | 2 561 786,47 | 2 709 490,74 | 2 854 713,32 |
B. Aktywa obrotowe | 1 103 668,11 | 870 657,42 | 652 565,46 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
Pasywa razem | 3 665 454,58 | 3 580 148,16 | 3 507 278,78 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -95 774,35 | -177 350,65 | -247 864,59 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 761 228,93 | 3 757 498,81 | 3 755 143,37 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.