Sprawozdania finansowe Shiftme
Dane bilansowe SHIFTME
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 113 265,25 | 141 925,27 | 289 140,39 | 252 606,88 | 244 742,58 | 311 423,42 |
A. Aktywa trwałe | 52 175,00 | 98 141,58 | 78 180,58 | 58 219,58 | 38 258,58 | 18 297,58 |
B. Aktywa obrotowe | 61 090,25 | 43 783,69 | 210 959,81 | 194 387,30 | 206 484,00 | 293 125,84 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 113 265,25 | 141 925,27 | 289 140,39 | 252 606,88 | 244 742,58 | 311 423,42 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 106 099,75 | 127 101,60 | 244 887,64 | 229 878,69 | 205 353,66 | -68 492,37 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 7 165,50 | 14 823,67 | 44 252,75 | 22 728,19 | 39 388,92 | 379 915,79 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 10 000,00 | 10 000,00 | 10 000,00 | 10 000,00 | 142 000,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 7 165,50 | 4 823,67 | 34 252,75 | 8 663,15 | 25 323,88 | 88 525,55 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.