Firma Sherfer-Polska
Działalność PKD:
Firma SHERFER-POLSKA została założona 2013-06-04 i obecnie mieści się przy INSTALATORÓW 7, PL-02-237, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje agencje inkasa i biura kredytowe, chemikalia, nawozy, tworzywa sztuczne, firmy centralne i holdingi, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, kupno i sprzedaż nieruchomości, magazynowanie paliw gazowych, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostały transport lądowy pasażerski, programowanie, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, utrzymanie porządku w budynkach, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2020-01-21.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Sherfer-Polska (REGON 10161335100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.