Sprawozdania finansowe Sgi W
Dane bilansowe SGI W
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 52 509 411,95 | 52 154 899,94 | 79 034 967,68 |
A. Aktywa trwałe | 51 096 000,00 | 51 205 510,81 | 67 380 246,32 |
B. Aktywa obrotowe | 1 413 411,95 | 949 389,13 | 11 654 721,36 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 52 509 411,95 | 52 154 899,94 | 79 034 967,68 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 3 035 472,65 | 2 877 308,59 | 14 684 357,60 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 49 473 939,30 | 49 277 591,35 | 64 350 610,08 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 48 253 990,04 | 32 679 497,15 | 49 893 286,05 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 219 949,26 | 16 484 094,19 | 12 633 428,76 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.