Sprawozdania finansowe Sgi B
Dane bilansowe SGI B
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 18 881 013,60 | 18 316 618,99 | 20 100 802,26 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | - | 19 235,43 |
B. Aktywa obrotowe | 18 881 013,60 | 18 316 618,99 | 20 081 566,83 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | 0,00 |
Pasywa razem | 18 881 013,60 | 18 316 618,99 | 20 100 802,26 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -21 279,78 | -52 399,34 | -240 816,03 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 18 902 293,38 | 18 369 018,33 | 20 341 618,29 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 18 899 638,88 | 18 367 050,33 | 20 023 697,39 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 654,50 | 1 968,00 | 317 920,90 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.