Zarząd firmy SGB GRZEGORZ BOBOLA ; BAŁTYCKA FABRYKA ALUMINIUM S.C. - Grzegorz Bobola, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Bobola (CEIDG)
Grzegorz Bobola prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SGB GRZEGORZ BOBOLA ; BAŁTYCKA FABRYKA ALUMINIUM S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BAŁTYCKA 31, PL-78-100, KOŁOBRZEG. Główny zakres działalności Grzegorz Bobola to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów i inne. NIP SGB GRZEGORZ BOBOLA ; BAŁTYCKA FABRYKA ALUMINIUM S.C.: 8571556551. REGON SGB GRZEGORZ BOBOLA ; BAŁTYCKA FABRYKA ALUMINIUM S.C.: 331096067.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Bobola
Więcej informacji o SGB GRZEGORZ BOBOLA ; BAŁTYCKA FABRYKA ALUMINIUM S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.