Zarząd firmy Set Sails for Sales Aleksandra Krzyżanowska - Aleksandra Krzyżanowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-12-30
Działalność gospodarcza Aleksandra Krzyżanowska (CEIDG)
Aleksandra Krzyżanowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SET SAILS FOR SALES ALEKSANDRA KRZYŻANOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAGÓJSKA 2/485, PL-04-101, WARSZAWA. Główny zakres działalności Aleksandra Krzyżanowska to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP SET SAILS FOR SALES ALEKSANDRA KRZYŻANOWSKA: 5441531404. REGON SET SAILS FOR SALES ALEKSANDRA KRZYŻANOWSKA: 36745101400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Krzyżanowska
Więcej informacji o SET SAILS FOR SALES ALEKSANDRA KRZYŻANOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.