Sprawozdania finansowe Serwistech24
Dane bilansowe SERWISTECH24
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 249 028,05 | 1 210 524,07 | 687 689,12 | 579 658,60 | 1 083 287,89 | 1 168 429,65 |
A. Aktywa trwałe | 267 488,51 | 282 578,14 | 19 770,27 | 63 027,33 | 73 116,82 | 92 606,26 |
B. Aktywa obrotowe | 981 539,54 | 927 945,93 | 667 918,85 | 516 631,27 | 1 010 171,07 | 1 075 823,39 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 1 249 028,05 | 1 210 524,07 | 687 689,12 | 579 658,60 | 1 083 287,89 | 1 168 429,65 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 795 882,13 | 736 195,77 | 200 734,20 | 120 888,54 | -156 964,40 | -182 747,97 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 453 145,92 | 474 328,30 | 486 954,92 | 458 770,06 | 1 240 252,29 | 1 351 177,62 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 58 940,00 | 0,00 | - | - | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 394 205,92 | 474 328,30 | - | - | 1 238 908,63 | 1 351 177,62 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.