Zarząd firmy Serwis żeglugowo- portowy ADAM LIPKO - ADAM LIPKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM LIPKO (CEIDG)
ADAM LIPKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SERWIS ŻEGLUGOWO- PORTOWY ADAM LIPKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-04-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPOKOJNA 211, PL-72-100, GOLENIÓW. Główny zakres działalności ADAM LIPKO to Działalność usługowa wspomagająca transport morski (PKD główne: 52.22.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. NIP SERWIS ŻEGLUGOWO- PORTOWY ADAM LIPKO: 8561216782. REGON SERWIS ŻEGLUGOWO- PORTOWY ADAM LIPKO: 810630642.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM LIPKO
Więcej informacji o SERWIS ŻEGLUGOWO- PORTOWY ADAM LIPKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby