Zarząd firmy SERWIS ROWEROWY AUTO-ELEKTRO SERWIS FRANCISZEK PYTEL - FRANCISZEK PYTEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza FRANCISZEK PYTEL (CEIDG)
FRANCISZEK PYTEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SERWIS ROWEROWY AUTO-ELEKTRO SERWIS FRANCISZEK PYTEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-04-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZYJAZNA 22, PL-40-466, KATOWICE. Główny zakres działalności FRANCISZEK PYTEL to Naprawa i konserwacja artykułów użytku osobistego i domowego, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 95.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu do użytku domowego i ogrodniczego, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa i konserwacja motocykli. NIP SERWIS ROWEROWY AUTO-ELEKTRO SERWIS FRANCISZEK PYTEL: 9541609993. REGON SERWIS ROWEROWY AUTO-ELEKTRO SERWIS FRANCISZEK PYTEL: 27682039600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się FRANCISZEK PYTEL
Więcej informacji o SERWIS ROWEROWY AUTO-ELEKTRO SERWIS FRANCISZEK PYTEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych