Zarząd firmy SERWIS OKIEN-DRZWI-ROLET KOMAX - PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI - PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI (CEIDG)
PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SERWIS OKIEN-DRZWI-ROLET KOMAX - PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRUNWALDZKA 13G10, PL-46-203, KLUCZBORK. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI to Zakładanie stolarki budowlanej (PKD główne: 43.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, malowanie i szklenie, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych i inne. NIP SERWIS OKIEN-DRZWI-ROLET KOMAX - PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI: 7511504774. REGON SERWIS OKIEN-DRZWI-ROLET KOMAX - PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI: 36775328700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI
Więcej informacji o SERWIS OKIEN-DRZWI-ROLET KOMAX - PRZEMYSŁAW KOCIUBIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.