Zarząd firmy SERWIS KOMPUTEROWO-ELEKTRONICZNY KAROL MAZUR - KAROL MAZUR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROL MAZUR (CEIDG)
KAROL MAZUR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SERWIS KOMPUTEROWO-ELEKTRONICZNY KAROL MAZUR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-10-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 1 MAJA 47, PL-47-150, ŁĄKI KOZIELSKIE. Główny zakres działalności KAROL MAZUR to Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy (PKD główne: 52.22.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP SERWIS KOMPUTEROWO-ELEKTRONICZNY KAROL MAZUR: 7561891833. REGON SERWIS KOMPUTEROWO-ELEKTRONICZNY KAROL MAZUR: 160094847.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROL MAZUR
Więcej informacji o SERWIS KOMPUTEROWO-ELEKTRONICZNY KAROL MAZUR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby