Zarząd firmy SERWIS AUT I WULKANIZACJA Michał Wróblewski - MICHAŁ WRÓBLEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ WRÓBLEWSKI (CEIDG)
MICHAŁ WRÓBLEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SERWIS AUT I WULKANIZACJA MICHAŁ WRÓBLEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-10-14 i ma swoją siedzibę pod adresem LEKOMIN 1, PL-26-050, LEKOMIN. Główny zakres działalności MICHAŁ WRÓBLEWSKI to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport drogowy towarów. NIP SERWIS AUT I WULKANIZACJA MICHAŁ WRÓBLEWSKI: 9592056529. REGON SERWIS AUT I WULKANIZACJA MICHAŁ WRÓBLEWSKI: 523414834.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ WRÓBLEWSKI
Więcej informacji o SERWIS AUT I WULKANIZACJA MICHAŁ WRÓBLEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby