Firma Serowarnia Janik Gospodarstwo Rolne Marlena Janik
| Adres | 11, PL-88-192, ZALESIE BARCIŃSKIE | |
| Województwo | kujawsko-pomorskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL06 8167 0008 0004 8884 3000 0020
|
Działalność PKD:
Firma SEROWARNIA JANIK GOSPODARSTWO ROLNE MARLENA JANIK została założona 2023-04-01 i obecnie mieści się przy 11, PL-88-192, ZALESIE BARCIŃSKIE. Główna działalność firmy to sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego, pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw, przetwórstwo mleka i wyrób serów, produkcja makaronów, klusek, kuskusu i podobnych wyrobów mącznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Serowarnia Janik Gospodarstwo Rolne Marlena Janik (REGON 34124636900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.