Zarząd firmy SERGIUSZ ZAJĄC ELEKTRONIKA PLUS - SERGIUSZ ZAJĄC, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-28
Działalność gospodarcza SERGIUSZ ZAJĄC (CEIDG)
SERGIUSZ ZAJĄC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SERGIUSZ ZAJĄC ELEKTRONIKA PLUS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-01-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 13, PL-59-900, ZGORZELEC. Główny zakres działalności SERGIUSZ ZAJĄC to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego i inne. NIP SERGIUSZ ZAJĄC ELEKTRONIKA PLUS: 5783123223. REGON SERGIUSZ ZAJĄC ELEKTRONIKA PLUS: 36612592700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SERGIUSZ ZAJĄC
Więcej informacji o SERGIUSZ ZAJĄC ELEKTRONIKA PLUS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.