Zarząd firmy SEKO JADWIGA KOTLARSKA - JADWIGA KOTLARSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JADWIGA KOTLARSKA (CEIDG)
JADWIGA KOTLARSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SEKO JADWIGA KOTLARSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA TYSIĄCLECIA 242, PL-05-820, PIASTÓW. Główny zakres działalności JADWIGA KOTLARSKA to Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.43.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP SEKO JADWIGA KOTLARSKA: 5341592636. REGON SEKO JADWIGA KOTLARSKA: 38420564100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JADWIGA KOTLARSKA
Więcej informacji o SEKO JADWIGA KOTLARSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.