Firma Seeders
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL24 1140 1010 0000 3585 2800 1002
PL51 1140 1010 0000 3585 2800 1001 |
Działalność PKD:
Firma SEEDERS została założona 2022-02-03 i obecnie mieści się przy UL. BONIFRATERSKA 17, PL-00-203, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność central (head offices) oraz doradztwo związane z zarządzaniem, działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2022-02-08.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Seeders (REGON 52116633200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.