Zarząd firmy SEBASTIAN STASZAK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - SEBASTIAN STASZAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-31
Działalność gospodarcza SEBASTIAN STASZAK (CEIDG)
SEBASTIAN STASZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SEBASTIAN STASZAK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ANTONIEGO KOSIŃSKIEGO 30, PL-61-522, POZNAŃ. Główny zakres działalności SEBASTIAN STASZAK to Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych (PKD główne: 43.35.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna odzieży, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych i inne. NIP SEBASTIAN STASZAK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 7831538243. REGON SEBASTIAN STASZAK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 30021418600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SEBASTIAN STASZAK
Więcej informacji o SEBASTIAN STASZAK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach