Zarząd firmy SEBASTIAN MOSKOT Firma Wielobranżowa ADAŚ - SEBASTIAN MOSKOT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SEBASTIAN MOSKOT (CEIDG)
SEBASTIAN MOSKOT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SEBASTIAN MOSKOT FIRMA WIELOBRANŻOWA ADAŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-09-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SEJMOWA 50, PL-42-215, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności SEBASTIAN MOSKOT to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP SEBASTIAN MOSKOT FIRMA WIELOBRANŻOWA ADAŚ: 5732206985. REGON SEBASTIAN MOSKOT FIRMA WIELOBRANŻOWA ADAŚ: 152135914.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SEBASTIAN MOSKOT
Więcej informacji o SEBASTIAN MOSKOT FIRMA WIELOBRANŻOWA ADAŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.