Zarząd firmy SDrone Andrzej Mazurowski - Andrzej Mazurowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Mazurowski (CEIDG)
Andrzej Mazurowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SDRONE ANDRZEJ MAZUROWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-10-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA REYMONTA 6737, PL-43-100, TYCHY. Główny zakres działalności Andrzej Mazurowski to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim i inne. NIP SDRONE ANDRZEJ MAZUROWSKI: 6462945815. REGON SDRONE ANDRZEJ MAZUROWSKI: 36568836700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Mazurowski
Więcej informacji o SDRONE ANDRZEJ MAZUROWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.