Zarząd firmy SCRAPTRANS KRYSTIAN HRAPKOWICZ - KRYSTIAN HRAPKOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRYSTIAN HRAPKOWICZ (CEIDG)
KRYSTIAN HRAPKOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SCRAPTRANS KRYSTIAN HRAPKOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BERNARDA ŚWIERCZYNY 54, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główny zakres działalności KRYSTIAN HRAPKOWICZ to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. NIP SCRAPTRANS KRYSTIAN HRAPKOWICZ: 2220915636. REGON SCRAPTRANS KRYSTIAN HRAPKOWICZ: 383463542.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTIAN HRAPKOWICZ
Więcej informacji o SCRAPTRANS KRYSTIAN HRAPKOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby