Sprawozdania finansowe Scorpio
Dane bilansowe SCORPIO
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 26 507 903,59 | 24 474 436,63 | 28 543 594,63 | 29 477 903,15 | 27 600 168,81 | 28 398 978,00 |
A. Aktywa trwałe | 6 316 376,23 | 5 953 578,98 | 4 861 653,82 | 5 524 002,62 | 6 153 151,20 | 6 295 928,74 |
B. Aktywa obrotowe | 20 191 527,36 | 18 520 857,65 | 23 681 940,81 | 23 953 900,53 | 21 447 017,61 | 22 103 049,26 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 26 507 903,59 | 24 474 436,63 | 28 543 594,63 | 29 477 903,15 | 27 600 168,81 | 28 398 978,00 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 20 983 392,66 | 20 506 686,58 | 21 084 988,96 | 23 322 766,06 | 21 724 467,20 | 21 879 783,08 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 524 510,93 | 3 967 750,05 | 7 458 605,67 | 6 155 137,09 | 5 875 701,61 | 6 519 194,92 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 5 370 348,78 | 3 615 438,69 | 6 927 863,67 | 5 775 735,09 | 5 507 321,61 | 6 048 761,92 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.