Zarząd firmy Satotransport Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - Stachurski Zdzisław Adam, prezes zarządu
Stachurski Zdzisław Adam jest w zarządzie KRS SATOTRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Stachurski Zdzisław Adam jest również w zarządzie SATOTRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, która została założona 2014-06-23 i ma siedzibę przy UL. STANISŁAWA ZBROWSKIEGO 14, PL-26-600, RADOM. KRS SATOTRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zajmuje się transport drogowy towarów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa związana z przeprowadzkami, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność pozostałych agencji transportowych i inne. NIP SATOTRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: 7962964992. REGON SATOTRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: 14729408000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stachurski Zdzisław Adam
Pozostali członkowie zarządu
| Wanda Stachurska | członek zarządu |
Więcej informacji o SATOTRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może