Zarząd firmy SANWET Michał Gajewski - Michał Gajewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Gajewski (CEIDG)
Michał Gajewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SANWET MICHAŁ GAJEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO 67, PL-38-500, SANOK. Główny zakres działalności Michał Gajewski to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe i inne. NIP SANWET MICHAŁ GAJEWSKI: 6881228107. REGON SANWET MICHAŁ GAJEWSKI: 180982302.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Gajewski
Więcej informacji o SANWET MICHAŁ GAJEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby