Firma Samsung Electronics Polska
| Adres | UL. POSTĘPU 14, PL-02-676, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | samsung.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL10 1030 1508 0000 0005 0088 3251
PL29 1030 1508 0000 0005 0088 3006
PL82 1030 1508 0000 0005 0088 3022
|
| Patenty | 5 aktywnych patentów Więcej › |
Działalność PKD:
Firma SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA została założona 2002-08-26 i obecnie mieści się przy UL. POSTĘPU 14, PL-02-676, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, produkcja elementów elektronicznych, produkcja elektronicznych obwodów drukowanych, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-21.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Samsung Electronics Polska (REGON 01161281000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.


