Zarząd firmy SAM SPOŻYWCZY CHAŁUPKA - LECH CHAŁUPKA - LECH CHAŁUPKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LECH CHAŁUPKA (CEIDG)
LECH CHAŁUPKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SAM SPOŻYWCZY CHAŁUPKA - LECH CHAŁUPKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 27, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności LECH CHAŁUPKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP SAM SPOŻYWCZY CHAŁUPKA - LECH CHAŁUPKA: 1230236770. REGON SAM SPOŻYWCZY CHAŁUPKA - LECH CHAŁUPKA: 14118711800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LECH CHAŁUPKA
Więcej informacji o SAM SPOŻYWCZY CHAŁUPKA - LECH CHAŁUPKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych