Firma Saltic Blachowski Szafrański
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Hotele i podobne obiekty zakwaterowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL45 1240 1112 1978 0011 2509 7359
PL60 1240 1112 1111 0011 2509 7274
PL88 8009 1062 0017 2072 2007 0001
PL24 1240 1112 1111 0010 9347 5243 PL38 1240 1112 1111 0011 1094 8183 PL48 1240 1112 1978 0011 1189 2113 PL57 1240 1112 1111 0010 9347 5328 PL81 1240 1112 1978 0010 9347 5487 |
Działalność PKD:
Firma SALTIC BLACHOWSKI SZAFRAŃSKI została założona 2019-06-04 i obecnie mieści się przy UL. KARUZELA 1A, PL-02-967, WARSZAWA. Główna działalność firmy to hotele i podobne obiekty zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hotele i podobne obiekty zakwaterowania, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, restauracje, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Saltic Blachowski Szafrański (REGON 38355259900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w