Zarząd firmy SALON KWIATOWY STEFANIA STANISŁAWA TKACZUK - STANISŁAWA TKACZUK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-30
Działalność gospodarcza STANISŁAWA TKACZUK (CEIDG)
STANISŁAWA TKACZUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SALON KWIATOWY STEFANIA STANISŁAWA TKACZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SOSNOWA 32, PL-93-102, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności STANISŁAWA TKACZUK to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin (PKD główne: 47.76.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna używanych lub antykwarycznych książek, naprawa i konserwacja obuwia i wyrobów skórzanych, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników i inne. NIP SALON KWIATOWY STEFANIA STANISŁAWA TKACZUK: 7292273718. REGON SALON KWIATOWY STEFANIA STANISŁAWA TKACZUK: 100727101.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STANISŁAWA TKACZUK
Więcej informacji o SALON KWIATOWY STEFANIA STANISŁAWA TKACZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.