Zarząd firmy SALON KOSMETYCZNO-FRYZJERSKI ŚWIAT PIĘKNA MARIA GÓRAL - MARIA GÓRAL, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza MARIA GÓRAL (CEIDG)
MARIA GÓRAL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SALON KOSMETYCZNO-FRYZJERSKI ŚWIAT PIĘKNA MARIA GÓRAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SOKOLSKA 78, PL-40-086, KATOWICE. Główny zakres działalności MARIA GÓRAL to Działalność fryzjerska (PKD główne: 96.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność paramedyczna, działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna. NIP SALON KOSMETYCZNO-FRYZJERSKI ŚWIAT PIĘKNA MARIA GÓRAL: 6342307762. REGON SALON KOSMETYCZNO-FRYZJERSKI ŚWIAT PIĘKNA MARIA GÓRAL: 36035223700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA GÓRAL
Więcej informacji o SALON KOSMETYCZNO-FRYZJERSKI ŚWIAT PIĘKNA MARIA GÓRAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych