Zarząd firmy Salon Fryzjersko-Kosmetyczny ANIKA, DOMINIKA STOLARCZYK - DOMINIKA STOLARCZYK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-01-01
Działalność gospodarcza DOMINIKA STOLARCZYK (CEIDG)
DOMINIKA STOLARCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY ANIKA, DOMINIKA STOLARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZORZY 8, PL-04-639, WARSZAWA. Główny zakres działalności DOMINIKA STOLARCZYK to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność agencji reklamowych. NIP SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY ANIKA, DOMINIKA STOLARCZYK: 5321698892. REGON SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY ANIKA, DOMINIKA STOLARCZYK: 14669567000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIKA STOLARCZYK
Więcej informacji o SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY ANIKA, DOMINIKA STOLARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia