Zarząd firmy SALON FRYZJERSKI DAMSKO-MĘSKI MARIUSZ TARCZYLUK - MARIUSZ TARCZYLUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ TARCZYLUK (CEIDG)
MARIUSZ TARCZYLUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SALON FRYZJERSKI DAMSKO-MĘSKI MARIUSZ TARCZYLUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 44, PL-22-200, KOROLÓWKA-OSADA. Główny zakres działalności MARIUSZ TARCZYLUK to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP SALON FRYZJERSKI DAMSKO-MĘSKI MARIUSZ TARCZYLUK: 5651300349. REGON SALON FRYZJERSKI DAMSKO-MĘSKI MARIUSZ TARCZYLUK: 36385043800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ TARCZYLUK
Więcej informacji o SALON FRYZJERSKI DAMSKO-MĘSKI MARIUSZ TARCZYLUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych