Zarząd firmy Sales Management Services - M. Kaźmierczak Mariusz Kaźmierczak - MARIUSZ KAŹMIERCZAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-08-01
Działalność gospodarcza MARIUSZ KAŹMIERCZAK (CEIDG)
MARIUSZ KAŹMIERCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SALES MANAGEMENT SERVICES - M. KAŹMIERCZAK MARIUSZ KAŹMIERCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem STAWNA 9, PL-62-070, ZAKRZEWO. Główny zakres działalności MARIUSZ KAŹMIERCZAK to Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów (PKD główne: 46.18.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki i inne. NIP SALES MANAGEMENT SERVICES - M. KAŹMIERCZAK MARIUSZ KAŹMIERCZAK: 9721081068. REGON SALES MANAGEMENT SERVICES - M. KAŹMIERCZAK MARIUSZ KAŹMIERCZAK: 30151460200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KAŹMIERCZAK
Więcej informacji o SALES MANAGEMENT SERVICES - M. KAŹMIERCZAK MARIUSZ KAŹMIERCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.